Trötter

Hejsan. Just nu är jag bara sådär allmänt trött, vilket jag nästan är hela dagarna. Jag är verkligen så himla trött, visste inte ens att man kunde vara det, i så lång utsträckning.

Jag var hos doktorn förra måndagen, för att kolla om allt stod rätt till. Alla värden är super och jag är frisk, så tröttheten beror verkligen på graviditeten… Jag ville nästan hoppas på att få något, som kan göra mig pigg igen, men det är bara att hålla ut några månader till.

För att sammanfatta denna graviditet, overkligt trött och ryggont. Annars är allt super, om inte det är nog haha. Så länge lillen mår bra, så är jag nöjd.

Veckan har varit fullspäckad, julfest med SG ( jims jobb), mitt jobb och Dagis. Nästa vecka väntar julfest på eftermiddagen med Nellies förskola, det är alltid spännande.

Julfesten med Jims jobb var som vanligt väldigt mysig och trevlig, då alla samlas, både vuxna och barn. Det började med ridning, vilket Nellie aldrig förr uppskattat men nu ville hon inte ens av hästryggen. Hon satt och log stolt, under hela ridningen och ville bara fortsätta. Nellie bad även mig och Jim att inte följa med, så detta var verkligen något nytt, eftersom hon förr varit ganska rädd för hästar.

Jag blir väldigt glad och stolt i kroppen när hon tar egna initiativ, för jag hade aldrig i hela mitt liv, tvingat henne till något som skrämmer henne. Hästar är så stora och fina djur och jag skulle ljuga om jag sa, att jag inte har väldigt stor respekt för dem. Jag är ganska rädd själv faktiskt. Annars flyter dagarna på och vi är alla glada.

Vi hörs!

Lämna en kommentar