8.12.2018

Godmorgon. Det är lördag och hela familjen är lediga fram till måndag. Jim har inte ens någon form av träning, sist vi var lediga ihop var i somras. Så det känns otroligt skönt att få spendera tiden tillsammans, det finns ingen mer värdefull tid än sin egen familj.

Jag sa förra vintern att jag skulle börja blogga igen, men det gick inte så bra istället blev det ingenting efter det inlägget. Men nu ska jag verkligen försöka, då jag fått upp ögonen för det igen.

Tiden springer iväg och jag trivs mer än någonsin med mitt liv, jag är otroligt nöjd och glad över det jag har och är även väldigt tacksam.

Jag har i över ett år jobbat på ett medicinföretag som jag trivs väldigt bra med, därav lärt mig mycket mer tyska och lärt känna väldigt många bra människor. Jag har mycket vänner i Tyskland som jag säkerligen kommer försöka hålla kontakten med resten av mitt liv, detta har ju trots allt blivit mitt andra hem.

Nellie är stor tjej nu och fyllde fyra!!! 29 november, där vi firade med badland och massa paketer.

Även tomtenissen flyttade in 1 december, då det är så tätt i samband med hennes födelsedag och öven då har hon fått en julkalender som jag själv gjort. Jag har alltså köpt 24 småpaketet som uppskattas väldigt mycket, dock tror hon dem är från nissen.

Även Jim fick en egen julkalender av mig med 24 saker, det blir egentligen inte billigt i längden, när man handlar massa ”småsaker” men jag älskar överraska och ge. Pengar är inte allt..

MEN nu till den största lyckan av allt!

Vi ska bli föräldrar IGEN, det är så sjukt overklig känsla och jag kan inte förstå det. Vi ska få en POJKE! Jag började faktiskt gråta av lycka när jag fick reda på det. Nellie kommer bli världens bästa storasyster till sin lillebror. Vi 3 ska äntligen bli fyra ❤️

Vi hörs av snart, kram / Magda

Bild tagen från när jag lämnade Nellie på dagis igår.

Lämna en kommentar