HAMBURG

Förra helgen gick fort och jag hade galet kul. Fredag morgon åkte jag iväg med töserna till Hamburg, för att helt enkelt kolla handboll och roa mig. Det var nämligen final4 i Tyska cupen, vilket är väldigt stort här att vinna. Fredagen bestod av incheckning, shopping, restaurangbesök och fest mot kvällen. Lördag och söndag bestod av Handboll. På lördagen blev det en nervpirrande match, men dock kom de till final, så där firade vi lite och åt god mat. På söndagen blev det tyvärr förlust, det andra laget ledde hela matchen, så de förtjänade faktiskt att vinna. Men jag blev givetvis sjukt arg…. Dock överväger helgen det trista, för jag hade superskoj!! Tack till mina underbara föräldrar och kusin William, för att ni tog er tid och ledigt för att ta hand om Nellie. 

   
    
    
    
   

   
    
    
 
   

Lämna en kommentar