Härligt

Äntligen är helgen över och en ny vecka är på gång, IGEN. Jag tycker helgerna är lite långtråkiga,  just för att jag tycker det är kul med inskolning, plus  att söndagarna är trista. Allt är tyvärr stängt på söndagar och gymet öppnar inte förren 11. Jag hinner typ tappa motivationen, om jag bara ska vänta in tiden för att åka iväg och träna.

Vardagen är rolig, eftersom jag är med Nellie på dagis under morgonen. Sen åker vi hem och leker massa sista 30 min innan Nellie somnar. Hon brukar sova 2 timmar mellan 11 och 13, sen kommer Jim hem och jag åker iväg till gymet. Ja, jag sa att jag tappat motivationen att åka dit efter 11, men det var inte riktigt så jag menade. Det jag menar är att gymet kunde öppnat 8 på helgerna också. Jag stör mig lite på det. 

Ligger även nu i sängen och tänker lite på hur lyxigt man egentligen har det, när familjen finns på nära håll. Nu när vi var i Sverige i nästan en månad, så kunde man bara sticka iväg snabbt och träna, eller gå till en kompis på kvällen. Kolla bio, eller bara ta en promenad tillsammans. Sen kommer man tillbaka och inser att man är så bunden, det är inte den lyxen om man säger så. Som jag uppskattat tiden när jag va i Sverige och all den tid Nellie fått från andra. 

Nu ska jag sova! 

Godnatt

  
Blåsa massa bubblor och leka med lego är väldigt skoj. 

  
 

Lämna en kommentar