Veckan 

Sjukt vad tiden går fort, men så blir det när man har det roligt. Jim kom hem söndagkväll och vi har bara njutit av tillvaron. I tisdags var vi ensamma och kollade bio, supermyisgt! Jag kan verkligen rekommendera filmen vi såg, Jurassic park. Älskar spänningen och att den vara 2 timmar! Annars har vi varit på besök hos mina föräldrar, min syster, träffat Nellies kusiner, Lexi och Nea en del. Vi var även på 6 månaders fotografering igår och det gick bra, jag längtar tills bilderna kommer. De skulle komma om en veckas tid, så självklart lägger jag upp några här på bloggen. 

Annars bjuder helgen på massa skoj. Imorgon blir det lite party, med goda drinkar, god mat, dock tråkigt väder… och på lördag, har vi hyrt en stuga med mina föräldrar, plus syskonbarnen, Amelia och William. Vi ska dit lördag morgon och stannar till söndag eftermiddag, ska bli så skoj! Där fanns även stort bubbelbad som ska utnyttjas, när de små liven gått och lagt sig. Kommer bli full rulle denna helgen. 

I måndags skaffade jag mig ett träningskort på Friskis och Svettis, så jag kan hålla igång. Hade känts tradigt att gå en hel sommar utan träning. Tur det fanns sommarkort för ett bra pris, så jag är nöjd och kortet gäller till 30 augusti. 

Ha en fin dag! 

   
 

Lämna en kommentar