Glömsk 

Hej igen! Vi var på 6 månaders kontroll förra veckan, men det har jag helt glömt bort att berätta. Allt var iallafall bra och Nellie växer så det knakar. Hon är nu 68 cm lång och väger 8640. Hon har även smått börjat krypa lite och sätter sig från krypläge upp själv, så sitter gör hon också. Hon har även blivit väldigt mycket för mig och Jim och är helst bara hos oss, alltså blivit blygare eller så har hon separationsångest. Ajja något är det, för hon blir ledsen så fort man går eller inte syns och detta började för ca 3 dagar sedan. Så man ska gärna sitta med henne hela tiden. Hon är det bästa jag vet, min lilla glada tjej. Nu ska vi vara läääänge i Sverige, vilket är bra, för då får hon ” lära känna” alla igen. 

Det är inte lätt att vara så liten, om hon bara hade förstått att jag ALDRIG i hela mitt liv hade lämnat henne. Men nu är det som det är, med vår lilla mamma/pappa gris. Nu ska vi bara njuta av tiden, i fina Sverige tillsammans.

  

Lämna en kommentar