Bad

Idag var hela familjen och badade, Nellie älskar det verkligen och tycker det är kul, att se de andra barnen springa runt. Vi var där i ca 1 1/2 timme sen kände jag och Jim oss sjukt trötta. Lyckligtvis har jag fått sömn från 1 till 3 och Jim sover fortfarande med Nellie. Hon var tydligen också väldigt trött efter badet eftersom hon redan somnade halv ett och sover ännu.  

Jag ska påbörja storstädning och matlagning  snart och sedan köra till gymet. Den senaste månaden har det verkligen hoppat med gymet och jag börjar känna mig lite ”degig” igen. Jag har varit i Sverige i nästan 3 veckor = inget gym alls, plus att vi haft besök två veckor, så det har inte heller blivit av alla dagar. Men nu ska jag bli mer strikt, för det går verkligen snabbt åt fel håll, när man inte sköter sig. Jag tycker även det är skoj att vara igång, så det är bara att köra på. 

Ha en bra kväll! 

   
 

Lämna en kommentar