Sverige

Då var man i Sverige över helgen, men det blev bara att sitta inomhus eftersom Nellie blev förkyld med hosta. Kanske en orsak till att jag inte skulle till Hamburg för hennes förlylning blomstrade upp på lördagen. Det var trevligt ändå, var ju på besök hos syrran i fredags, sen umgicks vi med mina föräldrar hela helgen och kollade matcherna där, när flensburg spelade. Sjukt pirriga matcher, men så himla bra. Älskar när det är sån spänning och de tog sig ändra fram till pokalen. Så glad man blir! 

I måndags var det så varmt och skönt ute i Tyskland, så jag satt ENDAST i bikini och Nellie bredvid med sin nya solkeps/mössa 50+uv och paraply. Man måste vara extra försiktig med sin lilla bebis. Det var härligt och Nellie trivdes fint utomhus, lekte med sina saker och åt majskrok. Jim klippte gräset och efter att Nellie somnat hjälpte jag till att rensa. Det blev en hel utedag på terassen, hoppas det snart kommer fler sånna varma dagar. 

Idag tog Jim med sig Nellie själv till doktorn, så jag har sovit längre och även ätit frukost själv. Skönt ja, men det  känns så tomt just nu och jag längtar tills de kommer hem. Hon är så glad för Jim och det strålar om henne när hon ser honom. Trodde bebisar blev ”mammiga” men Nellie  är nog en liten pappagris. Vill vara hos honom hela tiden. 

Vi alla tre låg och busade i soffan igår, jag var bredvid och Jim stod upp. Jim skulle bara bort och hämta en sak och Nellie försökte verkligen resa sig upp för att titta efter honom , hon gör typ en halv situps, för längre kommer hon inte, haha! Sen när han försvann så böjde hon läppen och var påväg att gråta. Hallå? Jag låg ju bredvid. Nänä, jag har bara lekt med henne konstant, varit med henne 24/7, men ändå är det pappa som gäller. Aja, hon tycker väl jag har blivit lite tråkig att titta på. Tur hon vill mysa med mig när hon är trött iallafall. 

Nu ska jag ? Vet inte vad jag ska göra? Huset är ju städat, har ingen tvätt, gräset klippt. Har inga sysslor och jag är pigg. Väntar nog tills de anländer så vi kan ut och gå tillsammans, slängde slänger jag mig i soffan. 

Ha det fint! 

    

  

  

Lämna en kommentar