Typiskt

Oj, längesen jag skrev sist! Har inte alls haft lust till att blogga och dagarna springer så jäkla fort iväg. Allt står fint till och jag är just nu tillbaka i Tyskland, kom hit i tisdags. De två veckor jag hade i Sverige, har varit så himla roliga och jag längtar redan tillbaka. Förra veckan hann vi med massa besök, buslandet, badhuset. Jag var även ute och roade mig, medan mormor och morfar passade Nellie. Det var så skoj! 

 Jag funderar faktiskt på att åka till Sverige idag igen, eftersom det strulat med final 4. Skulle nämligen till Hamburg imorgon, sova över till söndag och se flensburg spela. Men nu blev det inte längre av, eftersom jag fick reda på i sista skedet att ingen kunde. Så jäkla tradigt, för jag hade verkligen sett framemot det nu i över 1 månad. Får istället hålla tummarna att de går vidare till nästa år också.

Man hade säkert kunna fixa en annan till passning snabbt, men det funkar inte, för Nellie har blivit så himla blyg för okända ansikte och vill gärna ha mig eller Jim nära, när det är någon ny. Så det hade nog bara blivit en ledsen Nellie. 

Jag får väl börja packa och bege mig till Sverige, inte så kul att sitta här själv till måndag när alla tjejerna är i Hamburg.  Får ut och roa mig imorgon istället, fast i Sverige och se matcherna på tv. 

Utöver lite besvikelse, så är allt bra med Nellie och hon ålar sig baklänges. Tror hon börjar krypa eller åla sig fram om någon månad. Hon har även blivit mer tålig och klarat av att ligga ensam länge, så jag får även saker gjort. Dessa tre dagar i Tyskanf har vi ägnat på gymet och i stan. Hon älskar när det händer saker. Att sitta i bärsele och titta ut är nog något av det roligaste hon vet, haha. 

Nu lägger jag ut en mass bilder från Sverige. 

Ha det fint! 

                   Sushi i flensburg. Så spännande!!  

               

Lämna en kommentar