Tack!

vilken känsla, första gången på nästan en månad fick jag sova HELA natten. Jag vaknade vid tre av vana men blev chockad att Nellie inte åt förrän 5 imorse. Hon somna innan åtta och sov enda till 5, åt och sov till sju. Ajja det var säkert bara för att hon fick vaccinet för 2 dagar sedan och var extra trött. Men om hon helt plötsligt ändrat vanor igen, då hade det varit skönt såklart. Jag återkommer om det om någon vecka. 

Annars går träningen bra och jag håller fortfarande igång, tycker det är superkul och man får mer energi, vilket resulterar till mycket mer ork. 

Dagarna flyter annars på och just nu njuter jag av en god öl från Kina och Jims  goda räklasagne. Nellie sover, det tar ju på krafterna när man är så aktiv, hon får ju orka leka innan läggdags också, haha! 

När vi lagt Nellie vid åtta, så ska vi ha en riktig myskväll med mjuk pepparkaka, kex och brie/mögelost och även hoppas på en hel natt sömn. 

Ha en mysigt fredag allesamman! 

Bus med pappa på gymet, efter träning 💗



”Tjena mamma, jag har sovit klart nu” 

Lämna en kommentar