Gudföräldrar!

Då har vi kommit fram till vilka två, som blir gudföräldrar till Nellie. Det blir min fantastiska syster Daria och Jims bästa vän, Oliver. Min syster har alltid varit ett säkert val för mig, även innan jag ens planerade att få barn. Jim och jag har fått bestämma vars en och detta blev tillslut vårt beslut, vilket känns bra. Det blir en erfaren tvåbarns mamma, med en rolig och yngre Oliver, till gudföräldrar. Då får man hoppas på att de alltid kommer finnas där, för våran dotter och även vara med oss under åren.

På söndag åker vi tillbaka till Tyskland, där jag ska på kontroll och även Nellie ska på sin 6-veckors kontroll. Tiden går jäkligt snabbt och det är härligt, för då kommer våren/sommaren snabbare.

På torsdag ska vi tillbaka till Sverige igen och då stannar jag så länge som, till efter vårt dop. Alltså den 9 februari! Tiden i Sverige är så himla underbar och speciellt med alla människor runt omkring mig. Jag älskar att vara här, nära mina älskade vänner,familj och bara runt svensktalande människor.

Nu ska jag käka lite mackor och sen sova, för imorgon ska jag på 4-års kalas för världens bästa gud/systerson.

Natti natti alla / Magda

2015/01/img_3733.jpg
Oliver med Nellie.

2015/01/img_3900.jpg
Daria med Nellie.

2015/01/img_4187.jpg

2015/01/img_4197.jpg

Lämna en kommentar