Tiden!

Imorgon är det julafton och det är enligt mig, en av den mysigaste tiden på året. Jag har även en liten bebis som jag ska få fira med, fast hon har ju ingen aning om vad det är. Nästa jul kommer säkert bli lite roligare, då hon själv kommer kunna öppna paketer. Dagarna flyter på alldeles för fort nu och på lördag är Nellie REDAN en månad. Känns som jag nyss fick upp henne i famnen ju. Känns även som att man knappt hinner hälsa på alla så mycket som man vill, för landar man hos en, så har helt plötsligt dagen gått.

I söndags var jag så otroligt trött, men då hade vi bara en mysig kväll hemma hos Jims föräldrar, med massa julbak och inpackning av paketer. Märktes att alla hade en tröttsam dag då både jag, Jim och Åke (jims pappa) somnade i soffan samtidigt. Även Nellie somnade på farfars bröst, så där låg vi alla och snarkade ikapp varandra, typ.

Igår stack jag och Nellie hem till Josefine, Theo och Caj där vi hade bebismys och fika gott. Jag blev även bjuden på mat som Caj tillagade. På kvällen kollade vi på finalen av ”ensam mamma söker” och då fixade även Caj chokladbollar till oss, så dagen/kvällen blev riktigt bra.

Om någon timme ska vi ner till stan, titta lite och ta en fika. Efter det tänkte jag träffa syrran, mina efterlängtade syskonbarn och även föräldrarna. Känner att jag vill spendera lite mer tid med dem också.

Nu ska jag ta och vila lite till, för Nellie sover som en sten så jag får också passa på.

Ha det gott!

IMG_3786.JPG

IMG_3787.JPG

IMG_3774.JPG
När pappa bestämmer kläderna, lilla adidastös 🎀

Lämna en kommentar