Bebismys 💜

DĂ„ var man hos min vĂ€n Josefine idag och hade lite bebismys. Det blev vĂ€ldigt lungt, dĂ„ Nellie sov bort mestadels av tiden. Nellie trivdes iallafall bra i Josses famn och la dĂ€r mest av tiden och mös. SjĂ€lv lekte jag med Theo, som Ă€r sĂ„ glad, har börjar le en massa och Ă€r sĂ„ gosig. Det skiljer ju endast 10 veckor mellan dem, stor skillnad nu men inte nĂ€r de blir större. Vi mös helt enkelt med vĂ„ra fina barn. Josse bjöd pĂ„ god fika som bestod av egna bakade bullar med nĂ„gon massa i, pepparkakor och kaffe, supergott! Jag fick Ă€ven tvĂ„ fina presenter av dem, en sagobok och en bok dĂ€r man fĂ„r skriva in Nellies första tid, utanför magen. Det tackar vi för! ❀

Efter det Äkte jag och Jim till mina förÀldrar, dÀr Àven syrran, barnen och hennes sambo höll hus. Full rulle med hennes barn som sagt. Vi blev bjudna pÄ mat och kakor dÀr ocksÄ, vilken lyx man har nÀr man kommer till Sverige igen.

Nu sitter vi hos Jims familj med massa gott och kollar handboll! KvÀllen blir lugn och mysig som annars och jag trivs bra hÀr hos dem.

Ha en rolig lördagkvÀll alla / Magda

IMG_3762.JPG

IMG_3763.JPG

IMG_3764.JPG

LĂ€mna en kommentar