Sverige

Då anlände vi till Sverige igår kväll och det kändes sjukt bra. Det är så otroligt skönt att vara hos alla igen! Igår blev det en mysig kväll hos Jims familj med paradis hotel final och pizza framför tvn. Nellie trivs mycket bra med farmor, farfar och faster, fast hon trivs bra där hon kan ligga gott i någons famn. Tur är, så gillar hon att vara hos andra också! Idag tog jag vagnen till syrran, där syskonbarnen fick träffa Nellie för första gången. De blev otroligt glada och stolta för det, även syrran blev helt till sig när hon träffade henne. Jag fick knappt själv ha henne själv, då barnen, syrran och syrrans sambo ville klappa och bära henne hela tiden. Sen åkte vi ner en sväng till mina föräldrar och även där trivdes Nellie gott med mormor och morfar. Det blev en god middag där som bestod av potatisgratäng och fläskfilé, mums! Sen var blev det bara mys/ snack med kaffe framför mysig musik. Nellie har sovit bort hela dagen och endast varit vaken när hon ätit. Det känns bra eftersom hon inte fått någon sömn alls, under de senaste 5 dagarna, då hennes stackars mage har spökat. Jag hoppas verkligen det håller i sig och att det är miniform (för magen) som börjat fungera. Ren lycka att hon mått bra ikväll! Nu sitter jag hos Jims familj igen och käkar kakor, umgås och har det mysigt. Snart blir det sovdags, för känner mig trött efter en lång dag.

Lär inte heller uppdatera mig så ofta som innan, då tiden inte hinner riktigt till och tröttheten tar över. Det blir ju mer spring och besök här vilket resulterar till mindre ork för detta. Men jag gör det så fort jag pallar!

Ha det gott alla! / Magda

IMG_3731.JPG

Lämna en kommentar