Trött

Denna dagen har varit ganska händelselös. Har bara varit på deklarationsmöte med Jim och Nellie och sen bara sovit. Tjejen vägrar att sova på nätterna nu, så min dygnsrytmen ändras och dagarna blir helt ”bortkastade”. Ja, jag har börjat bli sjukt trött på dagarna, vilket resulterat till ett tråkigt jag. Mina dagar består av vagnpromenad, blöjbyte, mata/underhålla/mysa med Nellie och försöka sova. Hon sov som sagt riktigt bra de första dagarna under nätterna, men det har övergått till vakenhet istället. Tur nog så är hon ändå lugn och nyfiken. Men hon är som sagt bara 10 dagar och jag har inte förväntat mig något annat, men självklart hoppas jag på lite ändring snarast! 😜 Jag tänker ta alla chanser jag kan till att sova iallafall, ”ses om några månader typ”. Nu blir det paradise hotel och mys med mina två älsklingar.

Godnatt / Magda

IMG_3691.JPG

IMG_3700.JPG

Lämna en kommentar