Bra helg!

För första gången igår, på ett långt tag åkte jag och Jim till stan, bara för att göra något. Då åt vi även sushi på rullande band, det var gott och man fick äta hur mycket man ville till priset av 9€, per person. Bra pris och det fanns mycket olika smårätter att välja. Vi måste sett ut som kräng, då jag var snabb med att plocka på mig massa tallrikar. Tror nog inte det uppskattades av de andra som också åt där , men man får vara snabb och passa på. Det kom ju liknande rätter då och då ändå! Efter att vi åt oss proppmätta, satte vi oss på ett annat fik och tog en kaffe. Resten av lördagen blev lugn med bakning och filmmys.

Idag tog vi tag i blöjtårtan, som jag fick på baby showern. Ville egentligen inte öppna den och istället låta den stå så fint i rummet. Men Jim tyckte vi kunde göra nytta av den istället, så han ändrade om mitt tänkande och nu är allt uppackat. Vi fick mer än vad jag trodde, så det var lite spännande att plocka upp allt. Nu ligger blöjorna och sakerna där dem ska.

Ikväll är det hemmamatch mellan Flensburg- Allingsås och jag vet redan vem som vinner. Skulle det bli en skräll så får man skämmas lite!!

Har nyss gjort upp två feta sallader och ska snart iväg, handla kött och bröd till det. Det är så gott med sallader, mums!!!

Ha en bra söndag alla / Magda

image

image

image

Lämna en kommentar