Veckan i Sverige

Veckan i Sverige har som vanligt varit varmt välkomnande och mysig. Jag har mestadels bara spenderat tid med min älskade familj och även min vän Josse. Det blev en väldigt tröttsam men samtidigt kul vecka. Jag fick spendera tiden med mina två älsklings ungar och då kan det inte bli bättre.

Jag kom hem på söndag, då jag fick reda på att min vän Josse äntligen fått sin efterlängtade påg. Hon höll mig uppdaterad sen dagen innan och messade mig under natten. Ja, den natten var jag uppe i varv och glad, så jag sov riktigt dåligt. Jag upplever alltid en sån glädje med andra och det är så kul. Jag är så glad att hon delade allt med mig. När jag väl kom hem, skickade hon en bild och video, på sin söta påg och det fick mig att längta ännu mer efter min flicka. 

Sen igår har jag tvättat alla bebiskläder, så jag kan lägga ner det i hennes nya byrå. Jag har två tvättar kvar, så det är skönt. Vi har fått så sjukt mycket kläder till henne, av våra familjer. Så det är något som verkligen inte kommer att fattas. Vi har även inhandlat allt, vissa saker ska hämtas nu i helgen och då ska bara rummet städas och göras klart, sen är det bara att vänta på henne.

Vi fick även hem alla ikea möbler igår, som också blev uppmonterat av en duktig man. Så nu har vi köksbord i köket och en byrå/garderob i tvättrummet för att kunna förvara allt. Nu är det verkligen ordning och reda på riktigt, vilket får mig att må mycket bra och det är så det ska vara!

I helgen ska vi till Sverige igen, fast endast 3 nätter och då ska vi spendera mycket tid med Jims familj och även få träffa nykomlingen Theo (Josse och Cajs påg) sen blir det inga mer besök förrän nästa år.

Nu blir det en kopp kaffe och sedan en promenad.

Ha det bra / Magda

image

image

Mycket rosa, vitt är i tvätt och mörkt ska in sen.

image

Lämna en kommentar