Ultraljud.

Då fick vi äntligen gå och kolla vilket kön det blev och det blir en tös. Det kändes så overkligt! Men hon var rent vild där inne och sparkade loss med benen, så det blev inga bra bilder på fötterna. Dock fick vi se foten komma rakt mot kameran där hon även särade på stortån. Då fick vi förfrågan ” vem av er kan sära på stortån” och jo det kan ju jag, så tydligen redan där, har den fått något från mig, haha. Fick även höra att allt var tidigt utvecklat och att man redan såg anlag från tänderna, vilket var märkligt (tycker jag)  eftersom jag ändå var en vecka bak. Vår lilla flicka hade redan fått allting, det är bara kroppen som ska växa till sig. Det var i alla fall så spännande och jag längtar så jäkla mycket nu!! Allt såg bra ut i dagens läge, så det underlättade en del eftersom man ändå undrat och grubblat lite. Jag är så himla lycklig, glad, förväntansfull, ja allt just nu.

Nu ska bege mig upp till Syrran! Ha en bra dag allesammans / Magda

20140618-175032.jpg

Lämna en kommentar