Studenten

Helt galet vad tiden går fort, det känns ungefär som att det var igår jag tog studenten. Vaknade imorse av lite vissel och skrik och började tänka på, att de som går ut idag, precis hade slutat sjuan när jag tog studenten, för fem år sedan. Vädret började precis som när jag tog studenten, blåst och regn. Fast nu har det blivit varmare och sol. Ah, jag blir så glad men ändå lite avis att höra allt ljud, men det tror jag alla blir. Jag minns det så väl, fastän jag inte var helt nykter och det var så jäkla skoj. Även skoltiden var lyxig, man fick ju utbildning och mat serverad varje dag. Men ändå hade jag aldrig bytt ut mitt liv till det igen, inte ens för alla pengar i världen. Mitt liv blir bara bättre och jag är världens lyckligaste med det jag har nu. Minnen förblir, men åren blir roligare.

Nu ska jag ta det lungt i solen innan jag börjar laga mat. Det blir lax, potatis och hollandaiesås. Mums! 😎

Grattis till alla studenter i alla fall och ha en fin Fredag alla / Magda ☀️

Lite äldre bilder från min student!
image

image

image

image

image

image
image

image

Lämna en kommentar