Buhuu

Imorse när jag vaknade, blev jag så jäkla glad. Det var 20 grader och strålande sol, fast det har det varit hela dagen.  Vi var ute och gick en lång promenad på morgonen och sen började jag må rikitgt illa. Kändes som att jag skulle svimma när vi var och handlade, så vi körde hem direkt. Nu har jag legat i soffan hela dagen, fryst med feber och illamående. Mår fortfarande dåligt, fast ändå bättre! Men hoppas det går över till imorgon, för då ska vi på dag spa.

Helgen har annars varit bra, der var kul att ha Julius och Oliver på besök och vi fick även se en god vinst av Flensburg.  Efter matchen var det avslut för 5 spelare, som ska iväg på nya äventyr.  Jag blir lite rörd när jag ser sånt, men det var fint! Nu ska jag se vidare på en komedi.

image

image

image

image

image

Lämna en kommentar