Lördag och söndagsnöje!

Det blev en väldigt sen natt/tidig hemgång för oss, vi var hemma lite över 5 igår morse. Tiden gick väldigt fort, vi var redan på utestället runt 00.00 och dansa som aldrig förr i nästan 5 timmar. I Ystad blir det ungefär 1-2 timmar och sedan brukar man bli mätt på det. Ute ställen i Flensburg är öppet till 6, i alla fall där vi var. Det var super kul och tiden sprang som sagt, snabbt iväg. När vi kom hem blev vi hungriga och jag får för mig att göra pasta och pesto. När jag väl blev klar så hade Hanna deckat, så fick stå och kränga själv då jag faktiskt (dagen efter) insåg att vissa grannar jobbar och vi har ett fönster i köket. Jag kan ju bara tänka mig, hur det kan ha sett ut..
Dagen efter vaknade vi runt elva, hyfsat pigga och mådde ändå bra. Fast det blev en lugn dag med massa gott att äta och min sambo kom hem under kvällen. 
Idag har vi varit på stan och tagit en fika och under kvällen fixade vi alla en mumsig laxsallad och egna hemma gjorda vitlöksbröd. Måste också tillägga att paradise hotel bara blir mer spännande, ni som ser det förstår vad jag menar.

Ha en mysig måndagskväll / Magda

image

image

Jag och Hanna

image

image

image

Lämna en kommentar