Godmorgon

Blev en hektisk dag igår och inget internet. Min tyska mobil kan man bara ha wifi på och den svenska, råkade jag trycka min kod 3 gånger. Så nu behöver smarta jag, ha min pukkod som jag troligtvis slängt bort för längesen. Så nu måste jag skicka koden, till min gamla bokföringsadress och jag bor inte kvar där längre.  Så jag får väl gå ner till personen som bor där, och be henne om mitt papper. På måndag ska jag verkligen byta, till mina föräldrarnas adress. Igår på vägen från Tyskland, åkte vi direkt till emporia och där gjorde jag jättefina naglar ( fransk manikyr) och hittade en as snygg klänning. Priset var rimligt, så jag är nöjd. Nu ska jag bege mig mot stan och se ifall vi hittar ett par skor till Jim. 

Ha en bra dag / Magda

image

image

image

image

Klänningen gick på 399 kr.

Lämna en kommentar